Velkommen til Klovborg-Jagtforening »

Det er meget vigtigt at jagthunde motiveres, trænes og er sammen med andre hunde og mennesker.

I Klovborg Jagtforening træner vi sammen fra den 1. tirsdag i april og til medio juni.

Træningen er baseret på lydighed og jagt. Vi går ind for positiv motivation og har den holdning, at ros er bedre end ris.

Kontaktpersoner er Christian og Erik.

Waidmannsheil

Om hunde »

Alle jagthunde er velkommen til vores hundetræning. Vi træner både unghunde og åben klasse og hundene trænes ofte samlet, således at sværhedsgraden afhænger af hundens og førerens kunnen.

Hundetræning »

Vi låner et fantastisk træningsterræn i Linnerup Mose, hvor der er udfordringer til både hund og fører.

Vi hjælper hinanden under træningen og sørger på den måde for, at der ikke bliver for mange døde perioder.

Vi træner i almindelig lydighed, hinterbane, skjult dæk . med og uden skud samt forskellige apportering fra land og vand.

Mail til: jagt@klovborg-jagtforening.dk